Doordat ik de topping en het soort fruit van mijn smoothie bowl iedere keer verander, heb ik bij iedere smoothie bowl weer een nieuwe smaken combinatie! Dit zorgt ervoor dat je bowl nooit gaat vervelen. Benieuwd naar mijn favoriete toppings? Scroll dan even naar onder.

Ingrediënten voor de basis van een smoothie bowl

  • 250 milliliter sojadrink, amandeldrink of melk
  • 125 gram diepvriesfruit
  • lekker wat groente, zoals spinazie, courgette, andijvie of boerenkool
  • 1 scoop eiwitten van Ekopura 

Zo gaan we het maken

  1. Gooi alle ingrediënten in de blender en mix dit geheel tot het een gladde massa vormt.
  2. Voeg daarna je favoriete toppings toe en genieten maar! Ja, zo simpel is het echt!

Mijn favoriete toppings 

  • 1 eetlepel pindakaas
  • 1 handje ongebrande noten
  • zaden en pitten
  • wat extra fruit voor die vitamientjes 

Ben jij op zoek naar een kookboek vol met simpele, gezonde, maar vooral lekkere recepten? 

Klik dan hier

 

Dit is waarom je Floris moet hebben.
  • Mooie resultaten door professionele begeleiding
  • Persoonlijk voedings- en beweegadvies
  • Dagelijks contact 
  • Maandelijks nieuwe recepten
  • Kennis over voeding en sport

Bestel nu mijn kookboek!

Bestel nu mijn kookboek voor maar €11,95!

Bestel direct

Andere toffe dingen
Gezond afvallen
Eva
Ik heb geleerd los te laten dat eten goed of fout is, maar mijzelf de vraag te stellen of je je ergens goed bij...
Spiermassa opbouwen
Sylvana
Het belangrijkst is dat je je goed, sterk en fit voelt - en dat voel ik me nu
Vegan Eiwitrijke Pancakes
Vega(n) Eiwitrijke Pancakes
Er zijn meerdere manieren om eiwitrijke pannenkoeken te maken dan met melk en eieren. Deze pannenkoeken zijn gemaakt...

Nog steeds niet gestart met Floris FitFood?

Mooie resultaten, heerlijke en gemakkelijke recepten, direct contact via Whatsapp.
Wat wil je nog meer?

Bekijk de pakketten