Om dagelijks voldoende eiwit binnen te krijgen staat hier regelmatig een smoothie bowl op tafel. Deze bowl bestaat bij mij altijd uit fruit, (plantaardige variatie op) yoghurt, krokante muesli en verschillende toppings. Denk hierbij aan noten, zaden, pitten, kokos of cacao nibs.

Voor dit recept heb ik gekozen voor iets lekker tropisch, omdat we dat helaas hebben moeten missen afgelopen zomer. 

Ingrediënten 

gezonde smoothie

Bereiding 

  1. Pak een goede diepe schaal en meng de yoghurt met het eiwitpoeder tot een glad geheel
  2. Snijd het fruit in blokjes en voeg dit toe samen met de kokos
  3. Geef het wat extra bite door middel van de muesli
  4. Wanneer je wat extra's wilt kun je pure cacao nibs en/of noten toevoegen 

Laat het jullie smaken. Ben jij op zoek naar gezonde, makkelijke en vooral lekkere recepten? 

Klik dan hier voor mijn kookboek 

 

Dit is waarom je Floris moet hebben.
  • Mooie resultaten door professionele begeleiding
  • Persoonlijk voedings- en beweegadvies
  • Dagelijks contact 
  • Maandelijks nieuwe recepten
  • Kennis over voeding en sport

Bestel nu mijn kookboek!

Bestel nu mijn kookboek voor maar €11,95!

Bestel direct

Andere toffe dingen
Gezonde leefstijl
Anna Vis
Ik zie voeding en de weegschaal weer als vriend
gezond afvallen
Ton de Gans
Voeding, niet als dieet, maar onderdeel van een gezonde en fitte leefstijl
Eiwitten
Deze is wel heel erg tropisch
Met een lekkere smoothie bowl zit je altijd goed. Lekker wat eiwitten, vitamine bommetje en wat toppings om er echt...

Nog steeds niet gestart met Floris FitFood?

Mooie resultaten, heerlijke en gemakkelijke recepten, direct contact via Whatsapp.
Wat wil je nog meer?

Bekijk de pakketten